W przypadku problemu z założeniem konta zapraszamy do kontaktu z administracją poprzez formularz kontaktowy lub grupę Facebook.

ZMIANA ZARZĄDCY - WAŻNE

emi505
Guru
Posty: 194
Rejestracja: 11 grudnia 2019, 18:54

ZMIANA ZARZĄDCY - WAŻNE

Post autor: emi505 » 28 czerwca 2022, 22:05

[ZMIANA ZARZĄDCY]

Droga Wspólnoto,

w swoich skrzynkach znajdziecie pełną informację dotyczącą zmiany zarządcy. Treść: https://forumportpopowice.pl/List-do-ws ... oty_01.pdf

Kilka ważnych informacji:

1. Głosy oddane podczas spotkania stacjonarnego są ważne i osoby obecne na spotkaniu nie muszą już nic wypełniać.
2. Osoby, które nie były na spotkaniu, ale zostawiły swoje pełnomocnictwo do zagłosowania, mogą ponownie wypełnić pełnomocnictwo w celu oddania głosu za udział wynikający z posiadania komórki lokatorskiej.
3. W akcie notarialnym pojawił się drobny błąd dotyczący adresu, ale notariusz poinformował, że wystosuje sprostowanie i nie musimy się przejmować.
4. Przekazanie pełnomocnictwa może odbyć się na 3 sposoby:
- kontakt z nami przez FB lub przez maila wspolnota@forumportpopowice.pl - odbierzemy osobiście dokument,
- wrzucenie dokumentu do skrzynki Michała (Białowieska 95/32),
- przekazanie pełnomocnictwa na spotkaniu w parku w czwartek 30.06 o 19:00-20:00.

UWAGA! Robimy wyjście ewakuacyjne 😉